Szanowni Państwo,
Niniejszy regulamin określa prawa i obowiązki stron w celu zapewnienia spokoju oraz bezpieczeństwa Państwa pobytu w naszym hotelu.
- Pokój w obiekcie wynajmowany jest na doby. Doba trwa od godziny 15.00 w dniu wynajmu do godziny 12.00 dnia następnego.
- Jeżeli Gość nie określa czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Życzenie przedłużenia pobytu Gość powinien zgłosić w recepcji do godziny 10.00 dnia następnego. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
- Osoby nie zameldowane w obiekcie mogą przebywać w pokoju tylko do godziny 22.00.
- Osoby niepełnoletnie lub ubezwłasnowolnione mogą przebywać w hotelu wyłącznie w towarzystwie swego przedstawiciela ustawowego lub innej osoby opiekującej się nimi i odpowiadającej za nie.
- Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe w wyniku działania osób niepełnoletnich, nad którymi mają obowiązek sprawowania opieki.
- W obiekcie obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 06.00. W godzinach ciszy nocnej Goście proszeni są o uszanowanie wypoczynku innych Gości obiektu.
- Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim.
- Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem.
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o natychmiastowy kontakt z recepcją.
- Obiekt ma obowiązek zapewnić Gościom:
- Usługę noclegową
- Usługę żywieniową (śniadanie wliczone w cenę pokoju)
- Usługę transportową (na życzenie, usługa płatna dodatkowo)
- Usługę konferencyjną (wg. dodatkowych ustaleń, usługa płatna dodatkowo)
- Usługi dodatkowo płatne:
- telefon (usługa płatna dodatkowo)
- minibar (usługa płatna dodatkowo)
- room service (usługa płatna dodatkowo)
- W czasie pobytu obiekt zapewnia gościom bezpieczeństwo oraz profesjonalną obsługę.
- Na życzenie Gościa obiekt nieodpłatnie świadczy również następujące usługi uzupełniające:
- Udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą
- Budzenia o wyznaczonej godzinie
- Przechowywania pieniędzy i przedmiotów wartościowych w skrzynkach depozytowych
- Przechowywania bagażu Gości zameldowanych w obiekcie
- Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez korzystających z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 Kodeksu Cywilnego.
- Wszystkie rzeczy wartościowe winny być przechowywane przez Gościa w udostępnionym sejfie pokojowym. Za rzeczy pozostawione poza nim obiekt nie ponosi odpowiedzialności.
- Gość powinien zawiadomić recepcję obiektu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Odpowiedzialność obiektu z tytułu utraty pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu w recepcji.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Obiekt posiada wyłącznie pokoje dla niepalących. Palenie w pokoju przeznaczonym dla osób niepalących spowoduje obciążenie Gościa kosztem dodatkowego sprzątania w wysokości 400zł brutto.
- Opuszczając pokój Gość powinien każdorazowo upewnić się, czy drzwi są prawidłowo zamknięte.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju takich jak: grzałki, żelazka, czajniki.
- Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas pobytu narusza regulamin obiektu, wyrządza szkodę w mieniu obiektu lub w mieniu innych Gości, lub też w inny sposób zakłóca pobyt Gości lub funkcjonowanie obiektu.
- Z uwagi na ochronę danych osobowych, przedmioty osobistego użytku pozostawione przez Gościa w pokoju będą przechowywane w magazynie obiektu przez okres 6 miesięcy, a następnie zostaną przekazane znalazcy.
- Obiekt nie przechowuje artykułów żywnościowych, alkoholi, lekarstw oraz kosmetyków pozostawionych w pokoju po pobycie Gościa.
- Asortyment minibaru uzupełniany jest codziennie.
- Regulamin hotelu może ulec zmianie w związku z rozporządzeniami jednostek nadzorujących pracę hoteli.
-
W związku z usługami świadczonymi przez podmiot reklamacje można składać do siedziby firmy: INX Metropolis Sp. z o.o. ul. Starowiślna 91, 31-052 Kraków NIP: 6772363562, lub na adres: biuro@metropolisdesignhotel.pl
-
W związku z usługami świadczonymi przez podmiot i pozyskiwaniem danych osobowym, zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej również „RODO”), uprzejmie informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest: INX Metropolis Sp z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Starowiślna 91, 31 – 052 Kraków.
Zasady zapobiegające rozprzestrzenianiu się chorób zakaźnych:
- Na terenie obiektu nie mogą przebywać osoby nie zameldowane.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, w przypadku wystąpienia stanu podgorączkowego lub objawów chorobowych.
- Hotel działa zgodnie z wytycznymi i procedurami SANEPID/HACCAP oraz wszelkimi wskazówkami IGHP
- Podstawą działania obiektu są wewnętrzne procedury działowe.
Udanego pobytu życzą Autorzy tego miejsca!